KOYO

Історія KOYO


Компанія була заснована в далекому 1921 році і спочатку мала назву Koyo Seiko Co, а пізніше Koyo Seiko Co Ltd. Протягом всього двадцятого століття вона удосконалювала якість своєї продукції, багато в чому спеціалізуючись на підшипниках для автомобільної техніки. Саме її фахівцями була розроблена перша в світі електронно-керована рульова система з гідропідсилювачем, без якої зараз неможливо уявити будь-який сучасний автомобіль.
У 2006 році корпорація
Koyo викупила у американської Timken бренд і виробничі майданчики з випуску високоякісних голчастих підшипників Torrington і була перейменована в JTEKT Corporation. В даний час штаб-квартира Koyo, а точніше JTEKT розташовується в Японії, проте заводи і підрозділи по збуту розкидані по всьому світу.

 

KOYO - широко поширені підшипники японського виробництва високої цінової категорії (приблизно того ж рівня, що SKF, FAG, NTN-SNR, Timken), відомі більшості автолюбителів, оскільки багато хто бажає для установки в іномарки саме цю марку, що відрізняється надзвичайною надійністю. Але і коштують вони зрозуміло при цьому в кілька разів дорожче, дешевих імпортних брендів.
При покупці виробів марки
KOYO, як і будь-якої іншої марки підшипників імпортного виробництва, при уникненні в придбанні підробки, звертайте увагу, щоб вироби знаходились обов'язково у фірмовій упаковці, саме вона служить аналогом паспорта якості, який використовується у вітчизняній промисловості для підтвердження ідентичності виробника. Крім того, в цьому випадку набагато менша ймовірність того, що Вам продадуть неліквідний виріб. Багато так званих «підприємці» не гребують тим, що збирають підшипники з різноманітних джерел, чистять їх та надають товарний вигляд і продають за цінами набагато нижчими за ринкові. При цьому внутрішня структура та розміри такого складного виробу змінюються і він стає по суті непридатним для тривалої експлуатації.